Ny skola och ny framtid... förhoppningsvis

Idag började Pontus i ny skola i Norrtälje.
Skolan var mer sliten än Katedralskolan i Uppsala men eleverna var trevligare och lärarna likaså.
Bussarna gick som dom skulle och jag fick hämta för sista kilometrarna.
Linus som går i nian är inte på så bra humör.
Avig och vresig men jag vet inte varför.
Ska man skylla på åldern?
Jag var till Towe och fikade en sväng, pratade skit, skrattade, pratade kärlek, dejting och ja allt annat fruntimmer snackar om.
Härligt gogumman!
Sen var det hem och fixa ett CV till arbetsförmedlingen.
Det var ju inte igår jag gjorde det men nu är det klart så nu kan alla arbetsgivare ställa sig i kö.
Ja det är sant jag har bestämt mig, jag ska sluta på mitt nuvarande jobb. Kanske göra nåt annat eller göra samma sak men definitivt på annan ort.
Jag måste börja leva igen!
Nu glömde jag nästan.. höll ju på med maten.
Inte kul men ett måste.
Ciao!
Maria
1 Towe:

skriven

Det var skönt när du kom!

Det var så varmt!!! My Lord!

4 timmar bara försvann i ett nafs.

Dina flyttankar gör mig ont, men jag förstår varför..helt klart.

Puss fina Maria

2 Maria J:

skriven

Jag vet Towe tiden försvinner när man har skoj och du...jag försvinner inte för att jag flyttar. Tänk positivt ännu ett ställe att festa, dejta och ragga på när du kommer och besöker mig ;)

Kommentera här: