Mellandagsrea!

For ut på rean idag. Meningen var att jag skulle köpa ett par skor till äldsta sonen på rean.
Meningen var inte att jag skulle komma hem med saker till mig själv också men men..
Hittade ett par snygga skor till sonen och ett par till den andra sonen med.
Sen fann jag två par mjukbyxor, ett linne för fest och en t-shirt.
Allt på rea så jag kom undan riktigt billigt!
Men sen gjorde jag det man inte får göra, det man absolut INTE får göra.
Jag skulle prova linnet i en provhytt sagt och gjort det gick bra. Kollade runt lite i affären och sen till kassan.
DÅ upptäckte jag att min handväska blivit kvar i provhytten!!!!!
PANIK!!!!!!
Tillbaka till hytten och där stod den... PUH!
Mobilen kvar, plånboken kvar.. dubbelt PUH!
Betalade och sen ut till bilen.
DÅ upptäcker jag att ciggen är borta men inte tändaren som låg vis ciggen i handväskan.
Jag kom undan väldigt billigt denna dag det enda som fattades var cigg paketet.
TUR!
Innan vi for på Rea så var vi till en miljöstation där man kan lämna av skrot man inte vill ha längre. I en container finns sånt som fungerar som man bara ställer där så kan ett företag hämta dessa saker och sälja dom sen nere på stan, tror jag.
Nåväl där hittade jag två fullt fungerande skateboards.. som jag tog till minsta grabben så nu har han tre brädor att nöta på när våren kommer ;)
Om ni undrar var alla bilder tagit vägen på allt jag köpt/fått så kommer dessa i morgon när jag har tagit kort på dom. Bra va?
Nu skall jag fortsätta uppdatera datorn jag fått så jag får allt under kontroll.
Ha det gott!
Maria

Kommentera här: