Ibland blir det bara så bra

Som i helgen till exempel
Har haft en mycket god vän på besök hela helgen
OS, Tv spel och massor av gott både till middag och efter
Vad mer kan jag begära?
Inget egentligen
Fick till och med hjälp att skotta och att byta torkare på bilen
Som sagt ibland blir det bara så bra

Sitter här nu med rykande kaffe och väntar på att sändningarna från OS ska börja
Man blir lite skadad av detta spel, allt kretsar kring tider och hur man ska orka men va 17 det är ju bara vart fjärde år.
Sen gör Svenskarna såna insatser som igår på skidorna så kan man väl härda ut.
Helt fantastiskt ungefär som min helg kan jag säga

Det är kallt ute och mer snö har kommit
Igår var det exakt ett år sen jag flyttatde in i huset
Ett helt år har gått bara sådär men jag trivs fortfarande väldigt bra.
Är inte helt klar med möblemanget men allt har ju sin tid som man säger.

Håller på att göra upp planer för den närmaste framtiden
Snart kommer våren och då är det tomten som gäller med att sätta lök och annat

Nä jag tar en kopp kaffe till...

Kommentera här: