Längtar till jobbet

Ja visst är det oki att vara ledig efter att man jobbat väldigt hårt ett tag men nu börjar jag längta tillbaka.
I morgon ska jag jobba i alla fall så då är jag tillbaka i rutinerna igen.

Vaknade av ett sms idag, ja jag får skylla mig själv när jag inte stänger av telefonen och det gjorde inget för jag kunde somna om ( haha)
Nu sitter jag och samlar kraft.. det stod i mitt horoskop att jag skulle storstäda idag så varför inte?
Det stod även att hela familjen skulle vara med så nu har jag dragit upp alla sportlovsfirare.
Tyrann morsa är jag!
Men om nu hela familjen ska vara med så måste jag vänta på min underbara mamma också så om du ser detta morsan släng dig på flyget, vi ska städa idag :)

Har nog en hel del att ta tag i idag om jag verkligen vill.
Jag menar snön ramlar ner från himlen, tvätt korgen rapar så full den är och sen måste jag ju sköta farmen i Farmville under tiden.
Undrar om man kan få bidrag för att man är farmare??



Apropå telefoner, jag valde en Samsung till slut som ser ut så här:



Å hur jag nu ska klara av den blir en senare fråga.
Nä nu ska snabeldraken( dammsugaren) få sig en match.

See ya!

Kommentera här: