I behov av sömn

Ja det måste jag ha varit för jag sov nästan tolv timmar inatt. Inte så konstigt att jag var trött efter många timmars arbete men det som är konstigt är att jag sen på eftermiddagen är trött igen.
Kanske börjar bli dags för vitaminer eller förändring av liv?
Jag är i princip trött hela tiden.
Klippte i alla fall gräset idag och kant klippte även densamma så nu är det fint ett tag.
Ansade ett träd ovanför dammen och fixade lite här och var sen var det dags för middag.
Efter middagen trodde jag att jag skulle vilja spela kubb med barnen men nej det ville jag inte.
Jag satt och funderade på hur andra människor lever.
Alla verkar ju hitta på så mycket skoj saker men jag bara orkar inte. Kommer mig bara för med saker som absolut måste göras.
Är det att leva?
I morgon ska jag försöka ta tag i saker som hänger över mig, sånt där man skjuter upp och inte vill ta tag i men jag måste det nu.
Ingen rolig fotbollsmatch är det heller idag.
Ja vad göra??
Tar en kopp kaffe.. det är aldrig fel.

Kommentera här: