Uppdatering över några dagar

Måndags jobbade jag.
Tisdag ledig med städ av både bil och hus och gräsmattan fick sig en släng den också och hunden blev badad.
Onsdag fick besök.
Torsdag var på besök hos Towe och drack lite kaffe med tilltugg. Sen ner på Norrtälje och inhandlade lite att både äta och dricka.
Fredag innedag för vädret var inte bra, kollade film och tv och bara vilade.
Idag till stan och inhandlade ett kubbspel och lite mat som nu tillagas.
Pratade med mammas man som har krossat två fingrar i en olycka och han har ONT!
Jag bjöd över han till mig i morgon så att han kan få vila lite och få rejält med mat för han har svårt att tillaga mat med bara en hand.
Pratade med mamma som kommer ner nästa vecka och hon hade det bra.
Ja roligare än så här blir det inte, jo egentligen men det håller jag för mig själv.
Puss o Kramisar
Maria

Kommentera här: