Varmt som i en bakugn

..har det varit idag och jag skulle städa.
Väntade till eftermiddagen med det så det är nu gjort.
Måste ju ha fint när man får "främmande" på torsdag.
Funderade ett tag på att åka och bada men sen började jag med andra projekt så det blev inte mycket av det.
Mätt i magen och aningen trött för eftermiddags vilan bestod i att läsa ut boken Rymmaren av Thomas Bodström.
Den var sådär, lite mycket politik för min smak men gick iaf att läsa.
Nu har jag ingen bok kvar så nu måste jag köpa fler, klarar mig inte utan att läsa.
Kanske finns det någon som har bra tips på pocket?
I morgon är det jobb och även på torsdag men sen är det ledigt igen några dagar.
Har gjort klart planeringen för midsommar och inhandlingslistan ligger klar i köket.
I år ska min mors gubbe och Jonas få den stora äran att handla.
Är det en ära egentligen?

Kommentera här: