Nu är den nog på gång

Våren.
Ja det droppar från taket och snön är av kramkvalitet men fortfarande är det kallt på nätterna men jag börjar skönja en viss förändring.
Har fått hem nya telefonen



Det var inte så lätt att bli vän med den men jag kämpar på.
Jag är nöjd iaf och tids nog ska nog alla funktioner sitta.

Fick manligt besök igår som stannade till idag och det gillar jag, framförallt när det är någon man tycker om att umgås med så för mig blev det fredagsmys allt enligt reklamen.

Stillsam dag hittills och ikväll blir det melodifestival.
1 Towe:

skriven

Maria, tack för att du skriver så fina kommentarer i min blogg!!! Fredagsmys i all ära..oj, visst är det underbart? Jag mår bra trots att det blev lördag. Har fyllt på lite och det är skönt, men lite lite jobbigt är det när jag vet att det inte varar för evigt. Puss på dig gumman!

Kommentera här: