Det kunde verkligen gått åt helvete idag

Jag var trött på vägen hem från jobbet, otroligt trött. Så trött att jag vid flertal tillfällen vinglade på vägen och hade svårt att hålla mig vaken.
Försökte med frisk luft men det hjälpte inte alls.
Så nära att köra av vägen flera gånger men till sist kom jag hem.
Fixade middag och sen la jag mig och vilade, somnade inom några minuter och har nyligen vaknat men piggare är jag inte.
Ska försöka med kaffe, starkt kaffe.
Läskigt och nu blir det skärpning på sovtiderna.
Även om det är trevligt att sitta och surra på kvällarna måste jag bli hårdare på detta, det kunde ha kostat mig livet och det vill jag inte.
1 Jonas malmström:

skriven

var nu rädd om dig älskling så det inte händer dig något! för vi ska ha många fina år tillsammans. puss

Kommentera här: