Fy fan va jag har det bra!

Efter denna helg kan jag bara säga att jag har det bra men kan få det ännu bättre.
Lördagen gick till Norrtälje och visade den underbara staden jag jobbar i. Det blåste lite kallt men det var överkomligt.
Gick runt på stan och döm om min förvåning när vi inte mötte en enda själ som jag känner igen, det kan ju vara så att någon såg oss men inte gjorde sig till känna men lite lustigt var det.

Väl hemma så svullade vi i oss en fet middag för att sen se filmen Avatar som fått så många stjärnor i alla tidningar och visst den var egen och ganska bra men... sista 40 minuterna sov lilla jag mot en varm skön mage som knorrade av välbehag. Å jag tror att min lilla slummer var bättre än alla filmer tillsammans.

Söndagen gick till Uppsala och bortskämd blev jag med kläder som skulle inhandlas till lilla mig. En fin jeanskjol av kort ( ja jag menar KORT) modell samt en top som strålade.
Visade domkyrkan i all sin prakt, Carolina Rediviva från utsidan, Slottet och dess utsikt sen en vandring på stan och lite mat. Jag blev lite impad av mig själv över att jag kunde så pass mycket om denna stad fast jag egentligen inte gillar den alls. Men vissa ställen är ju fina i varje stad.

Hem igen och lite avkoppling sen var det dags att lämna av på Arlanda.
Tråkigt, trist, saknad, molloken och ledsen begav jag mig hemåt till.. ja till vaddå?

Presenten mottogs väl och blev uppskattad och smyckena passade väldigt bra. De gjorde jag bra tycker jag själv!
Å nu har jag en dusch som byter färg beroende på hur varmt vattnet är och jag kan säga att den är stadig på rött för jag gillar varma duschar.

Nu sitter jag här och ska försöka ta mig tillbaka till verkligheten med jobb och ja det andra men innerst inne så känner jag att det som verkligen betyder något det finns inte här inte allt iaf.
Det fjärde hörnet i min fyrkant är inte här och saknaden är enorm just i denna stund.

Kram från en vilsen själ..

Kommentera här: