Jag vill tillägna detta inlägg till....

Ja jag känner att det finns en vän, kollega och tokig kvinna som jag skulle vilja tillägna detta inlägg.
Inte för att hon gjort något speciellt eller så utan bara för att jag tycker att hon ska få det.
Vem är hon då?
Ja först och främst så är hon min kollega, en kvinna som alltid vill göra rätt och lösa allt efter konstens alla regler.
Göra allt inom normen för det tillåtna och backar inte för att bli den där som alla " inte orkar med".
Hon är enormt kunnig och har en besynnerlig förmåga att anpassa sig efter både situation och person.
Rakheten hos denna kvinna gör ont men om man inte utsätter sig för att hamna i hennes korseld så har man heller inget att frukta.
Privat är hon som jag uppfattat det öppen, ärlig men under ytan sårbar och kritisk.
Kanske lite för kritisk ibland men vill alla väl utom sig själv.
Ser inte att hon själv är en kista av guld och har en gudomlig charm.
En otroligt bra mamma som hela tiden slåss mot dåligt samvete då hon inte kan vara med sina barn.
Hon är fräck och framåt som få.
Hon är för mig en trygghet, någon att snacka skit med och framför allt någon att tycka om.
Det var länge sen jag tyckte så mycket om en väninna som jag gör nu och jag önskar verkligen jag kunde göra mer för henne men jag finns där i alla lägen.
Det finns få kvinnor jag beundrar som jag gör med henne. Hon har gått igenom mycket men inte en enda gång har jag hört ett klagandets ord.
Fan va hon är bäst!
Jag kommer att sakna henne nu när jag åker men jag vet att snart ska vi fan hitta på något skoj och å blir det röj det lovar jag.
Till dig TOWE du är bäst av de bästa och jag önskar dig lycka till med styrdansen och alla möjliga partners och till er män som inte träffat henne ännu.. synd för er
Till er som lämnat henne.. skyll er själva
Till er som sårat henne... haha stupid idiots
Till mig som får vara hennes vän... Yiiiippiiee!
Kram från en som verkligen vill vara din väninnna.
1 Towe:

skriven

Tack goa Maria, TACK! Jag vet inte vad jag ska säga, men ...oj, jag tappade precis fotfästet. Ååå vad jag tycker om dig! Puss

Kommentera här: