Ingen natt jag vill minnas

Eftersom jag har sovmorgon idag och inte börjar förrän 11.00 så satt jag uppe lite längre igår.
Men när sen stunden kom då jag skulle sova så var det tji att få någon ro.
Jag tände lampan igen och fortsatte läsa min bok för att bli ännu tröttare, det fungerade!
Jag somnade och hade sovit några timmar när mardrömmarna slog in. Hemska, levande och oroande.
När jag väl tagit mig ur dessa somnade jag gott en stund sen vaknade jag för att konstatera hur bra jag sov(?)
Vaknade i morse före klockan så jag borde väl vara utvilad.

 

 

Nu till jobbet strax och jag hoppas det inte blir en levande mardröm där.
Det finns ju alla förutsättningar.
Tvi tvi tvi
1 Allimac:

skriven

Haha, jag brukar också vakna upp för att konstatera hur bra jag sover och hur skön sängen är!

Kommentera här: