Motorintresse

Jag är en av de få fruntimmer som har ett inbitet motorintresse både för bilar och motorcyklar så idag är en väldigt speciell dag för oss med detta intresse.
Idag har Valentino Rossi för första gången provkört för sitt nya stall Ducati.
Ja det är Moto GP jag pratar om.
Jonas ringde och var upprörd för han hade glömt sätta boxen på inspelning när detta event skulle gå av stapeln.
Så medan jag hade han i luren satt jag med digitalkameran framför teven och tog kort på Rossi när han körde.
Knäpp jag är va?
För min egen del så är detta en dröm som går i uppfyllelse då jag har Valentino som idol och Ducati som favoritmärke så denna kombination är match made in heaven.
Bilderna blev ganska bra, man ser iaf vem och vad det är.
Snygga kläder har dom fått till också.

 

 

 

 

 

 

Lycka till Rossi!
1 Em:

skriven

Visst motorintresse har man kanske... men rumpbilden var ändå bäst ;)

2 Maria J:

skriven

Håller med för det fanns ju en anledning till att den togs ;)

Kommentera här: