Smått och gott

Plocka lite här och lite där kan man säga är dagens nyckelord.
För en stund sen upptäckte jag att vattentrycket var väldigt dåligt men det är inte min brunn enbart så jag hoppas att bonden tar tag i det så snart han kan för jag tror att han är roten till det onda.
Såg under dagen hur han åkte fram och tillbaka med en stor grävmaskin så det skulle inte förvåna mig om det har med det att göra.
Sitter här med en kopp cappucino och väntar på att göra middag.
Min planeringslista är nu uppdaterad till att gälla varje dag så nu ska jag slaviskt följa den så kanske jag hinner klart innan flytt.
Från och med i morgon ska jag jobba fem dagar i rad till 20.00 nästan varje dag så då blir det inte så mycket gjort. Efter det far jag till Malmö, till nya jobbet och till älsklingen där nere så då försvinner fyra dagar där med.
Blir inte så många dagar kvar känns det som.
Men men inget att göra åt mer än att försöka allt jag kan.

Kommentera här: