En helg med min älskling

Jonas har varit här hela helgen.
Mysigt och tryggt och varmt.
Vi har inte gjort så mycket annat än att bara varit med varandra, man måste passa på.
Men ändå har jag dåligt samvete... för att jag inte riktigt är mig själv ännu efter sista dippen i humöret för någon vecka sen.
Men jag hoppas och tror att det går över tids nog.
Det känns i alla fall något bättre nu än det gjorde då.
Det är kul att se grabbarna leva upp lite när Jonas kommer och nu ska den stora planeringen sätta i gång på allvar.
Börjar i morgon med ett antal samtal till skolor och lite annat.
Planeringen är att " lyfta ankar" innan jul så tiden är knapp men jag är effektiv när jag väl får tummen ur.
Jag vill verkligen detta, jag vill verkligen lämna denna del av landet och framför allt lämna allt skit som hör till denna del och börja lite på ny kula.
Jag inte bara vill jag ska!

Kommentera här: