Planeringsdagar

Var iväg med jobbet på planeringsdagar i Grisslehamn. Det blåste småjävlar men som tur var så var det varmt inne.
Vi började med en utbildning och sen begav vi oss till Grisslehamn.
Väl framme blev det bubbelpool, bastu och lång skön dusch.
Middagen var god den innehöll fisk min favorit alla kategorier.
Sen var det samkväm med dartspel, bordscurling och öl.
Lite småsnack innan läggdags och sen var det dags att sova i en jätteskön säng.
Kl. 08.00 var det frukost och sen möte.
14.30 var det slut och hemfärd.
Sen kom jag hem och mådde väl sådär men inte på grund av alkohol alls.
Idag har jag börjat rensa i pannrummet och ställt in värmen i huset.
Ringt mamma och bara varit.
1 Towe:

skriven

Kul var det!

Kul med roliga kommentarer från "kärringen" som är mest snäll och lågmäld.

Kul med de man tycker om.

Du vet inte vad som händer med dig, men det kommer lösa sig och jag vet inte som händer heller. Kan bli rad, kan bli pool. Kan bli nåt annat skitställe. Är vampyren där jag är så vill jag inte sa jag!

Puss puss fina Maria

Kommentera här: