Upp och ner, ner och upp

Igår kände jag mig bättre men idag efter frukosten var det tillbaks till ruta ett igen med feber. Så jag la mig och sov ytterligare tre timmar.
Det är inte utan att orken börjar avta efter 5 dagars sjukdom.
Jag gör bara det mest nödvändigaste just nu.
Ikväll är det efterlyst och det kommer att handla om skotten i Malmö. Konstigt med allt som händer där nere tycker jag. Visst det finns galningar som gör sånt här och jag tror att detta är en människa som just vill ha publiciteten. Jag tror inte att det finns något bakomliggande syfte i politisk mening och jag tror inte att det är en Lasermannen 2 heller.
Nä jag tror att denna människa vill se alla poliser, all uppståndelse och höra om sig själv på TV.
Det är vad jag tror.
Skulle denna person vilja mörda ett X antal så hade han gjort det med den avsikten men denna avsikt är ju enbart för att synas, skrämmas och få medias uppmärksamhet.
Det finns vissa som gillar sånt och det har funnits såna genom historien så det är inte så konstigt.
1 mamma:

skriven

Gå till en läkare så att Du inte åker dit på lungpaj, sköt om Dig älskar Dig

2 mamma:

skriven

Gå till en läkare så att Du inte åker dit på lungpaj, sköt om Dig älskar Dig

Kommentera här: