Bra och fin helg

Jonas har varit här i helgen och jag kan inte annat säga än att han är världsbäst på alla sätt.
Jag känner att jag behöver kanske inte breda ut allt han är bra på men det jag uppskattar mest hos han är att han älskar mig för den jag är och då ska ni veta att jag inte alltid varit så gullig och uppåt alla gånger men han bryr sig inte om jag inte är på topp.
Det är vad jag kallar kärlek och jag gör mitt bästa för att ge han den uppmärksamhet han förtjänar.
Vi har haft en mysig helg med skratt, TV och umgänge med killarna.
Mer behöver jag inte just nu för att uppskatta livet.
Nu ikväll åkte han hem igen och det är aldrig skoj men jag vet att det är ju bara för en tid.
Nu måste jag koncentrera mig på veckans jobb och allt vad som hör till det.
Valet idag ja jag känner att jag är ganska ointresserad för jag tycker människor blir så konstiga kring valet.
Man nästan prackar på andra sin åsikt.
Det känns många gånger som hets mot folkgrupp om man inte röstar som vissa andra oavsett parti.
Jag förstår att människor inklusive mig själv väljer att inte säga vad man röstar på.
Miss U
Miss Mama

Kommentera här: