Årets oskuld är tagen

Att vakna och det är nästan 20 grader varmt ute innan det är maj månad är inte så vanligt men så var det i morse.
Efter en helgfrukost åkte vi och skulle handla brädor och beslag till taket på altanen.
Som det nu är så har bara halva altanen tak så det ska till en liten utbyggnad.
Efter det handlade vi påskmaten och sen hem.
Där skulle ju dagen ha kunnat sluta men icke då...
Vi gjorde första turen på motorcykeln efter det.
Det var provkörning i Lödde så vi for dit och Jonas provkörde min drömhoj medans jag stod och såg på när han susade iväg. Han hade bara positivt att säga när han kom tillbaka så jag slår nog till på en sådan vad det lider.
Väl hemma kom det två kompisar till Jonas förbi och sa hej sen drog dom och vi gick över till grannen och fick höra sista skvallret.
Det har tydligen varit ett personrån en liten bit från oss inatt.
Män med huvor har tagit sig in i någons bostad och misshandlat någon där.
Polis och Ambulans har varit på platsen. Har vi märkt något?
Inte ett skvatt.. när jag sover så sover jag tydligen.
Jag tror detta är personrelaterat men för säkerhets skull så sover jag med mitt värsta vapen på kudden inatt.
Min käft alltså ;)
Grabbarna har fått påskägg fast dom är stora nu men jag tror inte att man någonsin växer ifrån godis.

Kommentera här: