Bikini i självaste April!

Jag har tillbringat precis hela helgen på arbetet så ingen var gladare än jag när jag slog upp mina gröna i morse och........ solen sken!
Det brukar inte tillhöra vanligheterna när jag är ledig kan jag säga men idag hände det.

 

Efter frukost så var det dags att kasta sig handlöst över ett antal rabatter som behövde rensas.
Det var så mycket löv och pinnar och burkar och allt som inte ska vara i en rabatt.

 

Lite fika efter det...

 

Sen började jag sopa infarten men efter halva så hade jag ingen ork kvar så det blev in och byta om och vips där låg jag i bara shorts och bikini överdel i gassande sol.
Det var skööööööönt!

 

Till affären en sväng och nu är det middags göra.

 

Sen ikväll ska jag kolla på fotboll på tv.
Hemmalaget möter Bajen och jag kan inte heja på Bajen oavsett vilket lag dom möter!
Vilken underbar dag jag haft.. bra är väl det för nu väntar jobb i dagarna tre.

 

Passar på att slänga in ett stort GRATTIS till en väninna som fyller år idag.. HIpp Hipp gamla tant ;)
Kramisar
Maria
1 Towe:

skriven

HEJ BAJEN! HEJA BAJEN! BAJEN BÄRS OCH RAKADE BRUDAR!!

2 Elakametern:

skriven

Det är ju så man mår illa :)

Kommentera här: