Sånt man inte rår på

Igår mitt på dagen kände jag plötsligt att jag blev arg. Jag blev arg på ingenting alltså jag kände hur ilskan bara steg men det fanns absolut ingenting som gjorde mig arg.
Jag skulle ha kunnat börja gråta så arg var jag.
Vad är det som händer?
La mig en stund för att inte vara mina kära en belastning.
Det gick inte helt över men det mildrades på kvällen.
Vaknade idag och gick upp.
Åt frukost och nu känner jag mig bara så där tråkig.
Jag fattar ingenting!
Vädret gör ju inte saken bättre, så fort jag är ledig så ska det antingen regna eller blåsa 25 m/s.
Mulet och trist.
Jag jobbar i helgen och då kan man ju räkna ut hur vädret kommer att vara för dom som är lediga.
Strålande sol troligen.
Ska ta en fika med en väninna idag, måste göra något för att bryta den aviga trenden i humöret.
Nä det är ingen toppendag men det går väl över hoppas jag.

Kommentera här: