Ledig helg

Efter fem dagars jobb var jag nu äntligen ledig i helgen.
Lördagen var lugn och jag fick fikabesök av Jonas dotter vilket var högst oväntat och väldigt skoj.
Jag och Jonas fick julklappar och dom var så fina.

 

 

Två flaskor man ska ha olja och vinäger i sen var det en karaff för vin också men den har jag ingen bild på men den är av samma typ.
Tänk att hon hittade något som vi inte har! :)

 

Idag söndag var det leverans av köksbord och lite lampor till dottern.
Mitt gamla köksbord kom till användning för någon annan vilket är bra och vi fick mer plats i garaget.
Vi åkte dit och Jonas hjälpte till med att montera bordet ihop med min äldsta grabb. Vad gjorde vi "tjejer" under tiden? Jo vi drack kaffe som sig bör.

 

Maten idag blev Fajitas på mitt sätt och Jonas har gjort ännu en kladdkaka som snart ska inmundigas.

 

I morgon är det jobb i dagarna tre och nu är jag inte längre på introduktion utan nu är jag fast vikarie ett tag med lite mer ansvar.

 

Men nu måste det vara kaffedags vi åt ju för nästan en halvtimme sen ;)

Kommentera här: