Karneval dag 2

Vädret var allt annat än bra till en början men sen mot kvällen blev det uppehåll i regnandet och festen kunde ta sin början.
Kvällen bjöd på:




Hasse Andersson och kvinnaböske band

Just under detta framträdande satt vi och åt en god måltid men vi kunde inte undgå att höra honom sjunga Änglahund. Inte min favoritartist kanske men jag har full respekt för alla hans fans.





Bloosblasters med Jan Johansen

Är det engelska dom sjunger? Ja det var det nog. Stod där och väntade på Jan. Sen dök han upp, ensam. Sjöng sin nya låt och drog av en till i samma veva med playback musik för bloosblasters hade gått av scenen.
Sen en låt ihop med bandet och sen tackade Jan för sig..
Konstigt upplägg och resten var inte så värst bra det heller.





Danne Stråhed med sitt band Dynamo

Jag hade väntat 1 år på honom och drag blev det även om jag tyckte han var bättre förra året.
Mitt i allt började det regna, ett sånt där fint sommarregn men det hindrade inte mig men däremot så avvek folk i takt med musiken. Dom kom visserligen tillbaka och regnet upphörde.
Vi sjöng så halsen blev hes!
Åhh längtar redan till nästa år.





Daniel Adams-Ray

Då han uppträdde samtidigt med Stråhed så hann vi bara höra ett par av dom sista låtarna men av publikhavet att döma så var han omtyckt.
Vi kom in under: " Jag tog en kula för dig- fick en smula tillbaks" och den är bra.
Härlig kille med fin röst.

Lite bus hann vi med också som att flytta en p-bot från en bil till en annan.
Fyyy på oss! :)

Kommentera här: