Semester dag 2

Denna dag behövde jag inte skjutsa någon son för han cyklar numera. 1 mil fram och tillbaka ca.
Bra jobbat!
Mc lektion idag och nu jävlar skulle vi köra stadstrafik!!!
Det gick överlag bra.
Hade jag varit en paragrafryttare,( den var ju lite fyndig) och hävdat högerregeln i min körning hade jag blivit galjonsfigur på en stadsbuss för den visste inte vilka trafikregler som gällde i den korsningen.
Men att börja duellera med en buss kändes inte som ett bra val så jag stannade helt enkelt.
 
Minstingen och jag satte fart på eftermiddagen så vi körde iväg med återvinnings skräpet och rensade kylskåpet.
Jag upptäckte att vi hade en sillburk, oöppnad, från förra året ;)
Vika fynd man kan göra i ett kylskåp och då har vi inte ett stort sådant heller så hur en sådan burk kan ha gömt sig är en gåta.
Nu är den borta i alla fall.
Vädret : Mulet med lite lätt regn.
Ingen är särskilt förvånad, det är ju trots allt jag som har semester.

Kommentera här: