Efter midsommar och snart semester

Midsommaren är blott ett minne.
Vi hade några vänner på besök och vi åt typ hela dagen kändes det som.
Det traditionella Kubb spelandet ägde rum och jag måste säga att jag ÄGDE i detta spel.
Två gånger slog jag ner tre kubbar i på ett drag.
Jag är bäst!
Nu när alla mina kollegor är på semester så kan jag väl säga att jobbet är betungande minst sagt men jag har fått ett par duktiga medarbetare som gör sitt absolut bästa och det är jag så nöjd med.
Denna vecka och nästa sen är det semester i veckorna fem!
Jag längtar!
Nu ska jag ta tag i mc kortet på allvar tänkte jag nu vill jag ha det. Orkar fan inte övningsköra så mycket mer snart.
Men det är svårt att få tider till det, när det finns tider jobbar jag och när jag är ledig finns det inga tider.
Moment 22.

Kommentera här: