Jag är inte.....

politiskt intresserad.
Men det som hände igår inom SD gjorde till och med mig intresserad.
Att man kan bete sig som ett svin på stan är väl ingen nyhet men att öppet bete sig som en förlorad tonåring när man har politik som sin arbetsplats och ska stå och säga till sina väljare vilka beslut som dom ska ta är illa.
Kalla någon för "hora" och "blattelover"!
Sen hitta på att man blivit hotad och få någon tagen av polisen och sen skratta åt det är ... ja jag finner inga ord förutom barnsligt , patetiskt.
Att Jimmie Åkesson sparkade ut Almqvist var ju för väl vad annat hade han kunnat göra?
Jag önskar bara att fler partiledare skulle våga göra det när ens medarbetare, förtroendevalda beter sig illa och dumt.
Undrar hur många som skulle få vara kvar.
Jag anser nämligen inte bara att det är såna här situationer med uttal som ska räknas utan även fastighetsaffärer, kontokortsbedrägerier, taxiresor för statens pengar, mutor, p-böter m.m.
Listan kan göras väldigt lång och alla borde få sparken som inte kan hålla sig till reglerna.
Det är min åsikt!

Kommentera här: