Nyheter!

Då ska vi se vad som hänt sen sist.
Ja den största nyheten är väl att gubben skaffat ny hoj.
 
 
50 års kris it is!
 
Hallen vi renoverat är snart helt klar.
För min del har det inte hänt så mycket, tänkte jag skulle sluta röka. Det gick ett halvt dygn sen upptäckte jag att jag hade cigg kvar sen var det kört, måste röka slut på dom sen gör jag ett nytt försök.
Blir så trött på mig själv ibland.
 
Har fått en ny klocka sen gubben lyckades att limma ihop hela den förra klockan i sitt försök att laga den.
Den stannade liksom när hela innanmätet var ihoplimmat, konstigt ;)
Snart ska jag väl börja med mc lektionerna igen.
Traggla på den jävla lågfartsbanan, bli arg och besviken över att inte fixa det.
Nä orkar inte ens tänka på det just nu.
 
Kommer ni ihåg orientexpressen? Ja tåget alltså?
Det tåget passerade hemmavid härom dagen och jag var där!
 
 
Hoppas det inte skedde något mord bara som i Agathas böcker.
 
Det var allt för idag.... chipp och hej!

Kommentera här: