Komma ikapp

Jag trodde jag skulle ha mer tid att blogga men icke.. 
Så nu ska jag försöka ta igen några dagar i några inlägg och sen kanske jag kan komma ikapp.
Vi börjar med att staden jag bor i har karneval i dagarna nio och jag var där när det började i fredags 5/7.
Dom som fick inleda hela festen var inga mindre än Hoffmaestro.
 
Jag är en av dom som aldrig sett dom live men däremot har jag hört en del av deras låtar vilka jag gillar.
Föga hade jag anat vilket live band dessa 11 man är!
Skulle jag skriva fullt ös så räcker inte det på långa vägar.
Dom hade oturen att få spela redan kl. 18.30 men jag lovar, torget var knökfullt redan då.
Killarna öste på och blandade bland sina låtar hej vilt och ja dom var skitbra!
Får man önska någon artist igen till nästa år så blir det dom, helt klart!
Dom kallade publiken för " gänget" och låtarna för " den fan " så till alla därute...
Vi i gänget ska hjälpa dom att sjunga alla deras fan.
 
Ja efter detta magnifika band så ställde sig Norlie & KKV på scenen och brudarna i publiken skrek halsen av sig.
 
 
Även om jag tycker en del av deras låtar är hyggligt bra så var dom inget live band.
Jag ger dom betyget " sådär ".
Ölen på torget fick ungefär samma betyg eller nä enligt gubben var den inte god.
 
 
 

Kommentera här: