Det svåraste körkortet som finns

Det har nog knappast undgått några i min närhet att jag KÄMPAR för att ta mc kort.
Andra uppkörningen tyckte jag gick bra men det tyckte inte inspektören som skulle godkänna mig.
Jag fick känslan av att han inte ville godkänna kvinnor!
Till och med min lärare blev sur och det vill ju säga en del.
Jag åkte hem och var ledsen och idag känns det extra jävligt då solen har visat sig hela dagen.
Men jag är inte en sån som ger upp, inte denna gången heller men nu väntar jag till i vår innan jag fösöker igen.
 
I helgen blir det 24 timmar jobb och sen väntar en ny vecka efter det.
Det är mycket på gång just nu med möten, utbildningar och dessutom har min kära vän T och hennes sambo flyttat till hus nära mig och det gör mig jätteglad :)
 
Vill gärna nämna lite om min sambo Jonas.
Han kämpar med att gå ned i vikt och han cyklar ca 2 mil nästan varje dag eller promenerar och han är så duktig!
Kilona rasar och han mår bättre.
Duktiga han!
 
Själv ska jag ta tag i motionen på allvar nu när motorcykeln ska stå under vintern.
Men jag är lat och jag behöver bara komma över den stora muren och tycka det är skoj sen går det av bara farten.
 
Fick förresten höra av mc inspektören att jag hade lite dåligt självförtroende.... stämmer det?
.
 

Kommentera här: