Flugor och åter flugor..

Då menar jag verkligen flugor. Det är så mycket flugor överallt ,håller på att bli tokig. Sen säteriägaren skaffade tjurar strax bredvid min tomt har flugorna flyttat in hos mig och jag orkar fan inte snart. Jag förstår inte var dom kommer ifrån och jag går omkring med flugsmälla i bakfickan hela tiden. Nåja.. vad göra?

Sonen fyllde 16 år igår och tårtan blev god denna gång med, hejare på detta tror jag. Å framförallt så blev sonen nöjd, nu är det bara några dagar till nästa födelsedag men då blir det inte jordgubbar på tårtan utan blåbär.

Har reflekterat över vissa saker en tid, har ju liksom haft tid till det då jag fortfarande har semester. I ena stunden händer ingenting i ens liv och i nästa händer det så mycket så man nästan inte hinner med, bara skoj saker iof så jag ska inte gnälla men det är kul att reflektera över hur fort det vänder.

Igår fyllde också en jobbarkompis tillika god väninnna år och jag önskar henne all lycka. Nu är hon på sakta väg mot de 30 och då börjar ju livet säger folk :) Grattis AC!

Nu väntar jag bara på det bra vädret så jag och kidsen kan åka iväg och göra lite saker som är roligare i sol än i regn.

Ja det händer en hel del saker för mig men jag väljer att hålla det för mig själv och mina närmaste för att slippa onödiga kommentarer..
Tills nästa gång.. Ta vara på stunden, den kan vara slut på ett par sekunder.

Nalla



P.s Även en hjälte kan förivra sig D.s

Kommentera här: