Censuren slog till hårt

Har varit på personalhappening i ett dygn i Enköping. Riktigt trevligt ställe med oerhört god mat och sköna sängar ( om än lite smala). Stället heter Fagerudd och ligger strax söder om Enköping.
http://www.fagerudd.se/
På grunda av den svenska censuren så lägger jag inte in bilder från resan, nä skämt åsido dom är privata och stannar hos mig.
Trevligt hade vi och avtackade en medarbetare som går i pension. Önskar att hon kunde jobba några år till men jag önskar henne all lycka på hemmafronten.
Vissa av oss som var där badade tunna och sen uppvisade mina kollegor en oerhörd dramatisk ådra då det var dags för redigerat skådespel med uppläst manus som ingen hade sett. Riktigt kul var det!!
Det var inte utan att huvudet gjorde sig tillkänna dagen efter och då var ändå jag inte värst eftersom jag hade ansvar för hemfärden. Efter en excellent frukost så var man med i matchen igen och hemfärden gick utan komplikationer.
Väl hemma var jag oerhört seg så jag stängde ögonen runt halv elva och sov till 11.45 i förmiddags.. 13 timmar!! Var jag trött eller?
Idag har jag bara fixat här hemma en del och i morgon ska jag göra lite ärenden i stan tänkte jag.
Jag vill passa på att tacka cheferna två vi har för denna vistelse, den var enormt härlig!
Väl mött
Maria

Kommentera här: