Naturlig Söndag

Jag trodde aldrig att min lilla Ica affär på hörnet skulle ha öppet idag men tji fick jag och det var ju tur annars hade det varit en resa på minst 4 mil till en affär.
Nåväl det viktigaste är inhandlat.

Jag åkte iväg en sväng till Malin, dels för att se hennes häst men också för att sno åt mig en god kopp kaffe. Jag fick både och faktiskt.
Hästen hennes är underbart fin, tyvärr tog jag ingen bild denna gång men nästa gång ska jag det lovar jag.
Knäppa busiga hundar träffade jag igen men denna gång klarade jag mig från att bli "våldtagen".

Väl hemma igen så var det dags för lite nyttiga hushållsnära tjänster och kan ni tänka er min tvättkorg är helt tom!!!!!
Men inte så länge säger min erfarenhet.
Maten är avklarad ( puh!) och nu återstår det bara lite kaffe sen är väl kvällen räddad.
Igår hade jag manligt besök i form av Jocke, ja det var MYCKET trevligt som alltid. Jag gillar att umgås med honom vi har kul ihop.

I morgon är det jobb igen men nu är jag utvilad så nu kör vi...

Kommentera här: