Min Älskling är tillbaka!!!

Ni som följer min blogg har fått vara med om när min bil gick sönder, min panik över hur det skulle gå och nu.
Nu alla vänner och andra så är bilen på gården igen.
Min fula lilla Älskling har återvänt från de döda och lever igen.

Den som stod för miraklet är den legendariska, kända och uppmärksammade vännen jag har.
Ni vet han med timmerbilsjobbet, musen i badrummet och off road hojen, ja precis han!
Det finns ingen jag känner som kan mäta sig med honom.
Han är inte bara snäll han är OTROLIGT snäll och hjälpsam.
HAN har fixat min bil och jag vet inte ens vad jag ska säga för att förklara hur skönt det känns nu.
En orgasm kommer inte ens upp i den känslan.

Nu i morgon kan jag börja leva normalt igen med jobb som första prioritet.
Jag ska jobba sex dagar och därefter har jag lite ledigt.

Sen har jag fått ett Valentin kort från Skåne.
En hemlig beundrare.
Men jag blev glad för jag trodde inte att jag skulle få något i år.

Nu ska det här trollet koppla ner hela huvudet och ta det bara lugnt tills det är dags att krama kudden.

Kommentera här: