Snön är tillbaka!

Å det med råge. Snöstorm hela dagen och lite slirigt på vägen hem från jobbet men det gick bra.
Ungefär en decimeter har kommit under dagen så i morgon blir det skotta om det fortsätter.
Har haft en bra dag på jobbet även om jag inte fick ledigt för att följa min son på hans utvecklingssamtal så nu försöker jag boka om det efter bästa förmåga.
Jag trodde att jag hade någon form av rättighet att vara med på sådant och eftersom det är första gången på sex år som jag behöver ledigt för den orsaken så trodde jag att det inte skulle vara något problem, jag hade fel.
Jag har insett idag att jag alltid är på jobbet och kan aldrig vara hemma för vård av barn. Tar sällan semester men vad får man för det?
Uppskattning är väl inte statliga företag direkt kända för att använda sig av.
Nåja jag är nöjd ändå jag vet att det kommer en dag då någon annan ska göra mitt jobb.

Nu är det dags att sussa kudden för det är ett pass i morgon med och då ska jag på rehab möte.
Till vilken nytta förstår jag inte men jag kan kanske få något ut av det iaf.

Ha en fin kväll gott folk

Kommentera här: