Nu är jag på gång på alla sätt

Efter fem veckors ledighet har jag nu återgått till vardagen på jobbet.
Första dan på jobbet var en mardröm, så trött var jag men överlevde.
Resten av veckan gick bra och i fredags gjorde jag risk 2:an på mc.
Teoriprov är bokat till den 3/9... DÅ kommer jag vara mer än nervös.
 
Sitter och planerar med yngsta grabben, han ska ta körkort i vår.
Att övningsköra med honom kommer att bli skoj :) 
Klart han kommer att fixa det och jag ska göra allt för att hjälpa till så mycket jag kan.
Hans plan är att bli brandman i framtiden och då behövs körkort.
 
Jag har hunnit med att följa friidrotts VM och även om fokus legat på 10 naglar så tycker jag att mina favoriter lyckats bra men så håller jag ju på dom bästa, gardering kallas det.
 
Nu ska jag bara bli klar med mc kortet och sen.... ja ni kommer att läsa rätt... ska jag börja träna!
Min kropp behöver det, jag behöver det och jag vill det.
Men jag kommer att behöva hjälp.
Hur och vad jag ska träna måste någon sm är bra på det hjälpa mig med annars blir det säkert kaos.
Nä jag ska inte gå ner i vikt, jag ska gå upp!
Att gå ner i vikt är säkert svårt men för mig är det klart svårare att gå upp i vikt.
 
Men just nu längtar jag till slutet av augusti för då kommer min mamma ner och hälsar på :)
Sen är det uppkörningen efter det nångång.
Sen ska min kollega flytta till hus.
Alltså denna höst kommer bli så rolig!
Å inte nog med det nu nalkas den årstid jag älskar mest, mörker, tända ljus, mustiga grytor och julstök...
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Hej, jag såg att du hade lite bilder på Diamond Dawn från Hojrock! har du några fler bilder??
mejla mig och svara är du jätte snäll :)

[email protected]

Svar: Hej och tack för din kommentar :) har mailat dig dom bilderna jag hade.
Maria

Kommentera här: