Stolthet är en underbar känsla

God kväll!
Idag har varit en lugn dag men lite fixande har det ändå blivit.
Diskmaskinen började låta illa så då var det till att börja leta fel. Hela avloppssystemet under diskbänken gjorde jag rent och passade på att skura ur maskinen också och vips... så var problemet löst. Dold talang kan man säga =)

Tvätten växer i samma takt som ungarna eller nä inte riktigt men lika fort som ogräs nä inte bra det heller, jag vet faktiskt inget som växer i korgar lika snabbt. Nåväl maskinen gör ju jobbet så varför klaga?

Har hittat en ny form av spel som jag fastnat för vilken är browser spel. Det är kul och tar lång tid så nu har jag två byar och lite folk att ta hand om.

Har ännu inte fått någon respons på gårdagens inlägg men jag tror det kommer så småningom.

Fick erfara att jag är pålitlig och kompetent, efter vad en arbetskamrat sa och jag gör mitt bästa för att upprätthålla den synen på mig. Jag hjälpte henne med ett arbetsrelaterat dilemma och nu känner jag stolthet igen =)

Nä tillbaka till spel och kaffe och allt annat som gör livet värt att leva!

Ha en fin kväll

Nalla

Kommentera här: