Den kalla dagen på sommaren och dom som inget betyder

Ja så har det varit idag, kallt och blåsigt. Jag hoppas att värmen snart kommer tillbaka.
Egentligen tänkte jag att detta inlägg skulle riktas till en problemgrupp av människor som alltid vill se det värsta i allt och vara elaka för att tillgodogöra sig själva lite credit. Eller att försöka lägga sitt eget misslyckande på andra men jag har kommit fram till att dessa människor eller den sorten av människor inte är ett ruttet lingon värda och inte betyder något i mitt liv så jag helt enkelt låter bli men vill tala om att dessa finns .

Jag skriver helt enkelt något betydligt trevligare som att jag själv mår hysteriskt bra och trivs med mitt liv som det är. Jag är nöjd över att kunna göra någon glad. Idag hoppas jag att jag fullgjort det och att de männiksor jag haft kontakt med också uppskattar min omtanke om dem.
För så är det verkligen, jag har ett antal personer i min närhet som betyder allt för mig och dessa liv kan jag göra allt för. Det sker ett utbyte av erfarenheter, ett utbyte av glada skratt och framförallt ett utbyte av respekt vilket ger mig oerhört mycket.
Jag är jag och kommer aldrig låta mig varken styras eller fås att må dåligt igen. Take it or leave it, ett litet motto så gott som något.

Jag älskar mitt liv och människorna i det, ja även djuren så klart.



Å du... man blir inte lyckligare än man själv gör sig.



Take care

Nalla

Kommentera här: