Njuter av det som är och det som komma skall, inte av det som varit.

Ja det är så det känns just nu. Man ska njuta av det man har och det som går bra. Att hålla på och älta sådant som varit hjälper inte och går ej att göra ogjort.
Idag fyller äldsta grabben 17 år och bara ett år kvar tills myndighetsåldern är uppnådd och han kan köra bil själv. Tiden går så fort ibland men samtidigt så har ju så mycket hänt på dessa år som man kankse inte har reflekterat över förrän nu.

För övrigt så är jag fast i en planeringsspiral, allt jag gör planerar jag först och när jag lägger mig på kvällen planerar jag morgondagen, det är jobbigt för det är ju inte mycket av planerna jag kan ro i land med just nu iaf.
Gör man kanske så för att vara förberedd? På vad undrar jag då?

Hoppas på hyfsat väder i morgon så jag kan städa bilen för inte är det väl en containerbil jag har va..

Nåväl.. ha det gott

Kommentera här: