En dag som kommer så nära perfekt den kan..hoppas jag

Ledig idag men inte ledig på det viset att jag inte haft någonting att göra.
Började med att städa hela huset, så fint det blev.
Sen iväg till häsobutiken "gröna slylten", handlade lite som fattades, tankade och sen hem igen.
Färgade håret i choklad färg och sen slingor på det.
Har ännu inte lyft på handduken så jag vet inte resultatet.
Snart är det middag och sen dusch och sen...
Ja sen landar han, mannen, myten, legenden från Skåne.
Han ska vara hos mig hela helgen och det är första gången han kommer hit så visst vill jag att allt ska vara perfekt.

Det ska bli så kul, härligt och ja.. finner inga ord.
Har köpt presenter så jag är spänd på vad han tycker faktiskt, det är nog jag som är mest nyfiken.

Nä nu ska jag ta av handduken och håll tummarna för att det blev bra.. vill ju inte se värre ut än jag gjorde innan.

Kram Maria

Kommentera här: