Jag är som en hiss

Först mår jag ganska bra sen dalar humöret sen går det lite upp och sen ner igen. Så less jag kan bli på det här.
Är less på mig själv i dom stunderna.
Läser någon annans blogg om ur lycklig den och den är blääää orka!!
Jag vill också vara så lycklig och kär och hittat drömprinsen eller vill jag det?
Jag är nog inte redo för det ännu har en del att ta tag i innan den dagen kommer.
Måste finna mig själv, bygga min grund att stå på innan jag bygger våning två.
Har ju ett ganska bra liv som det är men det tycker inte mina sinnen tydligen därav det sviktande humöret, tror jag hobbypsykolog som jag vill vara.

Mycket lättare med andras problem och andras mående än mitt eget.

I morgon ska jag ner till Skåneland och ha lillsemester i Landskrona. Det kan du behöva var det någon som sa, jo men just nu känns det som att ett mörkt rum och vila är det jag behöver så jag är glad för att jag är ledig några dagar till.
Jag ska inte ta med mig den jobbiga delen av mitt liv ner dit iaf för det vore ju inte snällt så jag lämnar kvar den delen i en låda i köket innan jag åker.

Känner mig bara så nollställd just nu vilket är lite konstigt för att vara mig. Jag är ju känd för att vara 100% på och 100 % aggresiv och dum men inte ens det är jag. Skumt!


Kommentera här: