Ska få besök

Tänk vad roligt det kan vara att vara impulsiv. Fick reda på att Jonas skall komma upp till mig på fredag om en vecka drygt. Jag som hade ställt in mig på att träffa han om ca 21 dagar och så blev det en framspolning med flera dagar på en gång.
Kul ska det bli oavsett och jag ser fram emot det.
Det omkullkastar en del av planeringen och ändrar form till en annan planering.

Funderar så smått på vad man ska visa på kort tid men kom snabbt fram till att det viktigaste är nog att killarna får träffa han och ställa dom pikanta frågor dom klurar på.
Så Jonas jag tror du har en härlig helg framför dig med förhör och ingående analys men också en helg i en del av landet som fortfarande har vinter.
Ja jag kan inte säga annat för jag vet inte när detta ruskväder ska släppa taget om oss.
Less är bara förnamnet och jag vågar inte kolla på väderleksrapporten för chansen att bli besviken känns överhängande.

Välkommen till Knutby, byn där ingen går säker!
1 Towe:

skriven

haha älskar din slutmening!!!

Jag är så glad för din skull gumman

kram

Kommentera här: