En liten snabbis

Jag skriver en liten snabbis innan jag ska till jobbet.
Hörde att Sverige fått guld igen genom Björn Ferry och det är ju strålande!!!!

Idag snöar det och deet gör ju att motionen är räddad på lediga dagar, vilken tur annars hade jag inte vetat vad jag skulle göra av alla lediga dagar ( eller hur?)

Har haft en dröm inatt, en dröm så underbar
Du fanns i mitt liv, så nära så nära
Du bjöd mig på kaffe, fastän jag sov
Du kallade mig raring, som gjorde mig rörd
Jag vet att det aldrig blir så
Men drömmen var sann
Så sann den kan bli i ett trolls fantasi
Jag önskar jag kunde vrida klockan tillbaka
Göra något som ändrade allt
Men jag har dig ändå
Fast inte så nära
Men närheten är inte allt alla gånger
Jag har dig som vän
En vän riktigt nära
Den närheten, känslan och allt det betyder
Är bra mycket bättre än ingenting alls.
Jag hoppas jag får dig att må lika bra som jag gör
Jag önskar dig allt gott även om det inte blir med mig
I ett litet trolls hjärta bor och huserar du precis som du vill
Jag bär dig med mig hela dagar, i huvudet, hjärtat och även i drömmen
Jag älskar dig villkorslöst
Du vet vem du är
Tack för att du finns




Nu till jobbet...

Kommentera här: