Lördag 27.2

Idag är det ledigt för mig vilket innebär umgänge med barnen och extra god mat till middag. Kraven är inte så stora på hur jag ska fördriva lediga dagar som det märks men det är själva ledigheten som är viktig.
Bara det att sätta sig med hela familjen till frukost ger mig en välbehagskänsla.

En kollega till mig fick ett meddelande som hon väl behövde häromdagen och jag är glad för hennes och min egen skull då det innebär att en otroligt härlig tjej kommer att jobba med mig.
GRATTIS T!

Det är svårt för våra vänner de små djuren i naturen nu när snön är så massiv och två harar har hittat hem till mig. Jag försökte ta bilder av den ena, inte så bra blev dom men man ser i alla fall vad det är.
Den mumsar på gamla äpplen jag lagt ut.





Hoppe hoppe hare satt och mumsa äpplen
Klappa sig på magen det var gott det här...
1 pappa:

skriven

Vill grabbarna följá med och drifta i jumil imorgon

Vi kör på isen......

2 Elakametern:

skriven

Vem frågar?

3 pappa:

skriven

pappan till barna så klart

Kommentera här: