En del saker är menade att hända

Midsommar har varit och sillen är slut.
Mamma har åkt hem och Jonas likaså.
Men vilken helg det blev!
God mat
Fint väder
Härlig gemenskap
Bra fotboll
Promenader och...
Jag har förlovat mig med Jonas!
Väldigt vackra ringar med gravyr " Med Jonas i tid o otid"
En felsägning från början men som blev ett mycket talande uttryck för vår kärlek.
Mamma visste ingenting och började gråta av lycka.
Hon sa: Det var den bästa helgen jag varit med om på mycket länge!
Det måste jag hålla med om.
En helg jag gärna tänker tillbaka på nu när man är i vardagen igen.
Nu kan allt bara bättre!
Älskar dig Jonas!
1 Towe:

skriven

Så vacker! Så fantastiskt. Prinsessan fick sin prins!

All lycka till er!!

2 Maria:

skriven

Ja Vickan ja, jag vill vara drottning som fick sin kung ;) Tack Towe nästa gång är det din tur, jag såg någon ta nästa turlapp så nu är det inte långt kvar.

Kommentera här: