Reflektioner

Ska försöka reflektera över vad som står i tidningen idag för ovanlighetens skull.
Rättegången mot Mats Alm, ja vad ska jag säga han är skyldig men iskall och beräknande.
Han har mördat sin tjej på grund av pengar och han tänkte väl aldrig att i Sverige är det ytterst svårt att få ut livförsäkringar.
Sätt han inom lås och bom!

Ett äldre par blir misshandlade på en parkering i Landskrona för att dom tutade på en annan bilist.
Snorungar som tror att dom kan få bete sig hur fan dom vill. Ursäkta men sånt här gör mig förbannad.
Sätt dom inom lås och bom och låt dom kaxa sig mot dom som inte är sköra.

Vänder blad...

215000000 vinnaren är tydligen funnen och det var ju tur så nu rustar alla fina affärer, bolag och mäklare för att han ska sätta sprätt på pengarna i Helsingborg.
Vi satt vid middagen och pratade om hur mycket pengar det egentligen är, alltså 215 fina Ferrari bilar, 215 normalstora villor osv.. helt sjukt men skoj för den som vann.

Ricky martin är homosexuell
Var det en nyhet?

Dolph Lundgren till allsången
Ja det är bra då blir det drag i det programmet också.

Sen till något helt annat, jag vill skänka en tanke till min mamma som har det lite jobbigt just nu men jag vet att hon är stark och snart är det samma gamla mamma igen.
Kramisar Mamma

Kommentera här: