En dag helt i min smak

Sov till 09.20 och skönt som attan var det. Jag räknade ut att jag sovit 10 timmar och det var nog det jag behövde.
Gick upp och duschade och åt frukost sen..
åkte jag till stan.
City gross hade öppnat i Uppsala så jag ville prova det.
Mycket billigt hittade jag där och sen bar det av till Ikea en sväng och lite småkrafs eller bra-att-ha grejor.
Sen hem och då var det middag, spagetti med köttfärssås..mmmmm..
Köpte en väska till Linus skateboard och griptape och han blev så glad.
Finns inget bättre än att göra sina barn glada.
Dom andra fick kalsonger, vaddå rättvisa, näää ;)
Efter maten hade jag tänkt att jag skulle ta det lite lugnt framför teven men..
Jag började städa så nu är huset städat och mitt sovrum lite i ordningjort.
Jag gillar att städa och har svårt att låta bli.
Men nu sitter jag här framför teven och har godiset när till hands.

Kommentera här: