Helg på en Måndag är det möjligt?

När jag jobbar som jag gör från fredag till söndag så kan jag väl låta måndag och tisdag bli som en lördag och söndag? Det är klart jag kan ju kanske inte göra som andra som festar på helgen för jag tror jag skulle bli ganska ensam på den festen men för övrigt kan jag ha helgmys i början på veckan.

Idag gick jag upp tidigt för jag skulle skjutsa Linus till bussen, han ska till Gävle och åka skateboard med skolan och behövde åka en tidigare buss än normalt.
När jag sen kom hem åt jag frukost och sen var det ner i sängen igen för att sova ett par timmar till.
Nu sitter jag med kaffet och datorn ett tag och sen ska jag ta tag i lite göromål innan det är dags att hämta killarna igen.

Vädret är mulet idag men jag tycker det är skönt för jag hade inte orkat vara ute på tomten just idag.
Tre dagar kvar sen flyger jag ner till Jonas för lite avkoppling och deltagande i en mc- fest.
Det ser jag fram emot och sen kanske jag får chansen att träffa hans dotter så hon får göra en bedömning av mig för jag tror att pappan hennes har jag redan lyckats kollra bort ;)





Kommentera här: