Vidriga människa!

Polisen slog till mot en gård utanför Norrtälje där djur for illa. Vanvårdade, magra och eländiga i kylan.
Jag hatar såna människor som gör så.
Sen får jag reda på att det är en "kollega" det gäller, en sjuk individ som borde ha *censur*.
Jag vet vem fan det är tyvärr.
Göre sig icke besvär med att prata med mig!!!
Det finns nog inget jag hatar mer än folk som gör illa djur och barn.
Bäst jag byter ämne annars går det för långt tror jag...

 

Vädret här hos mig är som en saga, vitt och snön yr.
Underbart!
Storm och drivor på vägarna. man får puttra fram med bilen i sakta gemak.
Ingen stress.
I love it!

 

I morgon är det dags att flyga till Malmö och frågan är väl om flyget är i tid men jag hoppas, annars får jag ringa min nya arbetsplats och säga: Sorry men "08" bruden är lite sen =)
Packat har jag, ja en del iaf men det löser sig.
Nu är den femte dagen av fem avklarad på jobbet och nu ska jag vara ledig 4 hela dar!

Kommentera här: