En skön känsla

Jag har inte hunnit ladda upp bilderna från senaste Skåne resan ännu men det kommer så ha överseende.
Dagen idag gick till ett mycket viktigt möte.
Ett möte mellan två parter som verkligen vill förändra, göra saker bättre för dom runt omkring.
Jag var förberedd, jag visste vad jag skulle säga och jag var redo.
Å det gick så bra.
Jag blev hörd, någon lyssnade och förstod.
Efter det så gick jag därifrån en kram rikare och ett leende rikare och framför allt med huvudet högt och bärandes en stolthet över mig själv.
Ibland är jag bara så bra.
Sen kan man inte veta utgången av ett sådant möte men jag kan i alla fall säga att jag gjorde vad jag ansåg bäst för flera än för mig.
Å jag är stolt över det!
Nu är jag ledig två dagar och då ska jag ringa min mamma, fixa lite hemma och bara njuta av min egen personlighet.
Tycker ni att jag är störig, kaxig egotrippad?
Nä men jag är stolt över mig själv och varför skulle jag inte vara det, ingen annan är det så varför inte jag?
1 Towe:

skriven

Du är bra

Du ska vara stolt

Ja du är kaxig och störig, men man heter inte Elaka Metern för intet. Sen är du inte alls egotrippad...

Du är ärlig och rak och står för dina åsikter, men har en ödmjukhet i dig. Sen är du bra på att få mig att knipa igen ibland och det gillar jag hos dig MaryLou.

Puss på dig!

Kommentera här: