Höst

Nu är det höst och det känns både i luften och syns på marken.
Det tar sin tid innan man vänjer sig med lite kyligare väder.

 

Jag vet inte vad jag egentligen ska skriva för det händer så lite som jag kan skriva om. Det som händer det varken får eller vill jag skriva om.
Men något jag kan nämna är att min bästa väninna har träffat en man.
Ja så är det och jag blir så glad för hennes skull.
Jag har ju redan gjort det så nu kan jag bara luta mig tillbaka och njuta av hennes alla historier.
Skitkul på ren svenska!

 

Jobbar som en vettvilling men i helgen som kommer så blir det fest.
Längtar..
Det kommer att bli kul för i det sällskapet kan man inte ha tråkigt ens om man försöker.
1 Anonym:

skriven

Fina Maria!

Kärleken är evig eller blind.

Vi får se vad som händer :)

Jag tycker vi njuter av livet du och jag.

I helgen då jävlar smäller det! Jag hoppas få se dig på alla fyra eller Jonas desperat svepa den till vänsters drink.

Puss på dig!

Kommentera här: